Naváděcí systémy
- působnost po celé ČR
- monitorujeme stávající situaci přímo v terénu (disponujeme znalostí jednotlivých lokalit získanou při shromažďování údajů o venkovní reklamě přímo v terénu)
- navrhneme optimální řešení (nabídka standardně obsahuje seznam pozic, mapu s vyznačením pozic a fotografie)
- navrhneme grafické řešení, zajistíme výrobu poutačů
- reklamní plochy obsahují šipku k cíli, případně údaj o vzdálenosti, zároveň je reklamou firmy (zejména oboustranné poutače)
- zajistíme potřebná povolení úřadů
- samozřejmostí je fotodokumentace a průběžná kontrola
Typy reklamních ploch
- poutače na sloupech veřejného osvětlení a trolejového vedení
(velikost poutačů závisí na pravidlech jednotlivých měst, příklady: 70x100cm, šipka 100x20cm, banner 50x200cm, horizont - ve výšce očí 40x80cm)
- citylight vitríny (prosvícené plakáty) - např. na zastávkách autobusů, v prostorách pražského metra apod.
- vitríny telefonních budek, prosvícené i neprosvícené
- reklamní teploměry různých rozměrů
- foliové polepy v pražském metru – podlahové grafiky, stepboardy (polepy schodišť), polepy eskalátorů, … apod.
- mnoho dalších takzvaných atypů
- doplnění systému velkoplošnou reklamou na příjezdech, případně poblíž cíle (billboardy, mostní panely, štíty domů,...)